torsdag 6 mars 2008

torsdag


imörn bitte far ja iväj te stöckhölm...
alltså jag ska på seminarium men det tror jag att jag berättat om redan..
en dag till averkad på kontor. löst lite idag ialaa faller.
det släpper snart ..
mendet har vart otroligt skönt at tslippe fältet ett tag.

nu ska vi snart åka hem men först åka på posten o posta lit brev.
för folk som vill veta.. jag måste gå på toan o göra nr 2,.,..,.

och så har jag grubblat hela dagen på den helvetes jävla skit absen.
måste få den fixad innan nästa bestid surt sa räven...


tax.. en fin hund säger linda .. men jag tror inet vi ska ha en sån i alla fall!?!?

hej då

4 kommentarer:

Anonym sa...

jä...lar vad du svär. Kör försiktigt mot storstan. Blåser som 17. hade ni inte bestämt er för den stora jycken hovawart eller vad det var?
Svärmora

mitt liv som ett äpple sa...

Jo då jag vill ha en sån med din dotter ska ha en strävhårig tax

Anonym sa...

Hahahaha Lyssna inte på den här tölpen han pratar bara massa skit mora :-)

Anonym sa...

Ja jag hoppas att det inte blir en envis tax, jag gillar ju alla djur men har lite svårt för envisa taxar. Nu ska jag knoppa. 16års-kalas i morron.
Svärmora