fredag 7 mars 2008

kvällning


lets dance o barnvakt... det gäller ikväll.
nu visade mat-tina trosorna sägs det .
sommar sommar , när kommer den ?.
var ju som sagt i sthlm idag, fan va det va skönt i solen och inget snö var det heller.. fy fasiken va jag längtade efter den känslan..till och med kattskitslikten som kommer om våren hade försvunnit..kan kanskeha vart för att det inte vart riktig vår än.
varför är stockholamre så korkad?
Hmm undra va man ska hitta på imorgon då. det kanske är bra väder så man kan fota lite.
just det kattskrället bet mig idag. jag som skulel vara gullig och klappa då bet han mig i knogsrna fan jag blev riktigt paff.....
men sen fick han mat då blev det bra :-)

tjofadirittan ta dig på F***

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja en annan som legat sjuk har längtat ut i norrlandssolen. är ni barnvakt,åt vem?

mitt liv som ett äpple sa...

barnvakt ja du fundera på det du hihi

Anonym sa...

Hahahaha tonårsvakt heter det väl...