måndag 3 mars 2008

helvete


jag har ju glömt bort min blogg idag...

Hmm få se nu idag har jag .....hmm ja ehhh ja va fan har jag gjort...

jo nu kom jag på det .. vart i sundsvall i jobbet.. blev lite rädd gubben jag var till blev alldeles svart i ögonen, jag satte mig beredd på att försvara mig om han skulle hoppa på mig. och jag är ärlig han blev tokig när jag talade om att jag inet hade resevdelar med mig. såna som han blivit lovad enligt honom . men inget hade framförts till oss...gud hjärtat började slå i hundra när han helt plötsligt reste sig och gick med stenhårda snabba steg mot mig. men det var för att hämta telefonen och ringa och skrika på andra...det var ett par sekunder med tankar om hur man försvarde sig mot en kund på ett lindrigt sätt utan att skada... klockan e nu 22 00 och linda har sommnat i soffan och jag ligger i andra vinkeln med zorro och bara fläker mig...dax att slummra till snart...i sluetet på denna vecka ska jag till sollentuna på seminarium om kyla och fgaser det kommer bli kul.FAN va jag älskar nya soffan och det e så skönt att vara hemma på kvällarna och kunna ligge i den..


hej o hå supertå och lite längre upp en pung.

Inga kommentarer: