söndag 30 mars 2008

nu ska vi kasta päron på varandra.

nu är det söndag..stumpan och jag var och tittade på ett hus igår. det var fint med mycket möjligheter.Rött ja hmm men det kan man ju lätt måla om.. innuti var det lite si så där med färger men som sagt det målas lätt om. neh de känns som ett bra hus.
nu är jag glad och pigg. klockan är omställd och nu är det sommmar.. haha låg inatt och tittade på tv och klockan var 04,10 fick fundera på om klockan hade sällt om sig själv eller om den var 05,10 jag blev inte klok men efter mycjket funderande kom jag på att den hade ställt omsig..
sov länge så klart så jag missade min auktion som ja vill gå på i forsa, surt sa räven....*skrattar åt mig själv* spillde ut en kopp kaffe över mina byxor och över mig själv inne på statoil igår. typiskt varför händer en sån sak just mig...

GO NATT

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Peter varför händer sådana saker dig. Hoppas du inte brände några vitala saker:)
Kram från Svärmora