tisdag 11 mars 2008

stockholm...


o guuuud vilken dag...
vaknade 04,50 drog ner till stlm och jobbade.. alllt har funkat bra .. väldigt krångliga monteringar men jag har johan till hjälp så det e skönt. men sen när det var dax att åka hem. VART ÄR BILNYCKELN..den var helt borta sprang runt i 1 jävla timme o letade . tanten jag jobbade hos sprang runt med mig med ficklampa o lyste. etfer 1 timme hittade jag nyckelfan i en av lådorna i skåpet i bak på bilen.. vilket jävla piss skit.. sen när jag kommer till lagret så funkar fan inte koden till larmet.. gissa om jag blev döv när laremet gick.. det tjöt o tjöt o tjöt.. 10 min tog det innan jag hittade någon att fråga om koden var bytt.. men ack så var det inte. efter 10 min lyckades jag få till larmet fy va jag var nervös då...pust o stön..

ha det bra bönder...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig, vilken dag! Hoppas allt är bättre nu. Snart får ni en behövlig semester. Hälsa dotra me Kram från
Svärmora

mitt liv som ett äpple sa...

jaa visst e det synd om mig... jag blev brun i kalsongerna när larmet tjöt så jag inte visste vart jag skulle ta vägen.