onsdag 27 februari 2008

vart tog sommaren vägen

jo jag vet dte är februari.. men det känndes som vår ju.. och så bara tjoff så blidde det snö o kallt igen...det var ju inte så rolit....

AKUT TANKTÖMMNING. det händer ju sällan... vi har bott i huset i ett o ett halvt år och vi har nog inte tömt skittanken på normallt sätt en gång.. och lika paff blir vi varje gång när vattnet stiger i toan, vi är kanske talanglös hehe.. men nu är det i alla fall upplagt på schema.. var tionde vecka kommer dom.. kanske det löser våra problem



nytt stycke nytt ämmne..



igår kväll kom jag hem och det var såååååå skönt att kliva innaför dörrarna hemma och möstas av alla tre vild djuren....kanske inte mötas en satt lungt i soffan en ville ha mat och den tredje låg o sov i soffan...men det var i alla fall härligt att se dem alla.....





...nytt stycke nytt ämmne



första dagen på kontor...
sitter o väntar på alm som skall komma hit och gå igenom saker ..
bland annat om hur vi ska jobba i framtiden.. vilka papper som ska skötas osv..

jag är ju suverän på papper det vet ju alla.......

linda e hemma och mår konstigt.. usch jag vill ju med vara hemma och servera henne med saker då....



bajs jag har axelont...



HEJ DÅ

Inga kommentarer: