tisdag 19 februari 2008

tisadg

nu har tisdagen flytit förbi massa jobb och mycket åka... fick åka en sväng till LOS.. och vad fick jag se??..........JOOOOO jag såg snö det var massa snö.. det känns ovanligt så här års. hälsade på konstnären Bror-Erik och fick se hans nya tavlor. fläkmotorbyte på en damsugar lvp fy o bläää fick hjälp av kunden han ville gärna damsuga men det ställde ju till ett H till mig...... droppskålen ramlade ner vingen gick sönder och sen sätta ihop alla delar efter det kaoset... fy attan va drygt det var .. svetten bara rann på mig och nu i skrivandets stund kom jag på att jag glömmde min tröja på golvet hos kund.......fan fan då får jag hämta den en annan dag..
nu börjar det bli dax att åka hem och äta en bit sen snarka lite, för det är jag bra på har jag hört.... tack o hej för nu skriver lite till senare

Inga kommentarer: