söndag 24 februari 2008

söndag


fint väder 12 grader i skuggan inte illa... sk aut och städa bilar nu . igår jaaaa en av mina favoriter gick vidare FRIDA... bwo dom va bra men samma gamla som vanligt samma sound samma stil.. jag håller fortfarande på att muppen backstage eller i det där lilla rummet va det nu heter ska flyga o fara .. hon e det säsmsta med melodi i år. luuk är inte så vidare bra i år heller...

men nu till annat....


uppvärmning ska åka lånhgt inatt sticker runt tre mot strömsund...
fy farao va drygt men men .... jag ahr ju lovat det själv...!!!!
kommer tilbaka lite senare nu går jag ut o börjar med bilarna...

ja just det jag glömmde berätta att jag nästan satte fast bilen idag så det skulle behövts traktor för att dra upp gled nästan av vägen ner i diket som var 90 grader lut på med en sten som jag stannade på.. 1 dm från kanten...


ha det gött som en göteborgare skulle säga..
hej o hå kalles kaviar

Inga kommentarer: