lördag 16 februari 2008

redan lördag....


usch o fy nu har sbnart helgen gått...har legat i sängen hela daaaaaagen. dax att sticka o jobba buuuhuuuu jag vill inte..

undra va vi ska göra ikväll? jaaaa jo äta tacos hos svärmör o svärför, sen titta på melodifestivalen.. visst låter det gammalt när jag säger så? men men det är faktikst kul att se på..

och såå letar vi efter hund med men det är lite svårt när vi är två viljor som vill olika.. men inom kort har vi nog lyckats samsas om en knähund hehe typ chow chow..

nu är frågan ska jag resa mig ur soffa och åka in till stan eller har jag fastnat....
frisk är jag ju inte ännu heller det piss o fy o skit i helvete.. lock i örat med.. det enda fördelen me det är att det är lock på höger sida och på den sidan är oftast linda... så hon kan gnatta och prata bäst hon vill jag hör inget i alla fall hehe

Inga kommentarer: