måndag 18 februari 2008

mändag igen o va skriver man då??


kan börja med att jag har problem med bilen .......

Abs problem och det är ett jävla skit.........

har byt givaren som skall vara trasig... inget bättre ska nu låna en huvudenhet och prova om det funkar.... funkar inte det måste jag nog bränna upp bilen eller nåt....


men i övrigt så hänger det goda fortfarande kvar att carola inte gick rakt till final...

jobbat har jag gjort med men det vara som vanligt förutom att jag lyktar citron.. har städat en värmepump (och jag som knappt städar hemma).

magen skriker och vill gå på toan och sprutlackera... verkar konstigt för jag har bara druckit en kopp kaffe idag...

men det kasnke blev för mycket eller så vardet för starkt kaffe....

nej nu ska jag snart ta o sova för klocka är 20 o då ska barnen sova.....

Inga kommentarer: