lördag 3 januari 2009

körslaget

jag vet inte men det känns som det redan är avgjort.. wells.. det är ju typ den publikgrupp som tittar , jag kan ju ha fel men så känns det. enligt mig så tycker jag han suger ta kvällens låt det var väl inget körsång känndes mer som gospel (som visserligen är kör me) men inte som jag tycker att en kör ska vara i körslaget.. i alla om röstningar står det wells wells wells.. om wells inte gjort sitt rhapsody så skulle han vara tippad sist.
skitprogram eller ska man säga skitpublik som röstar efterstatus o inte efter annat.

nu liggger jag och tittar på hockey det är inte bättre det med tanke på att dommarjäveln är korrupt och köpt. förbannde helvete.....

köttbrillor
Förklaring: När en person särar på skinkorna och borrar ner anus i näsan på utvalt offer. Personen trycker sedan ihop skinkorna med händerna så att offret får två köttbrillor i plytet.Det finns även köttbrillor med topping, då får offret även en klick avföring på nästippen.


Parantespung
Förklaring: Då grenen på byxorna fördelar en pungkula till vardera byxben.

Exempel: Kolla! Där kommer Sture stolt spatserandes med sin parantespung.

orden kommer från fittkramp.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heja BOLLNÄS :D

Anonym sa...

Håller med Jannie.. heja Team Hanna
ang. körslaget då. Sen blir de hockey inatt, men jag orkar nog inte vara vaken, men jag hoppas verkligen på guld de vore toppen....