onsdag 21 januari 2009

04,27

hejsan på er nu skall jag för er en sak berätta..
att hemma på min gata i stan där bor en hund som alltid säger..
nej då nej då.

jag hade sommnat här i soffa misade csi så klart
kl 04 ca vaknade jag av att jag hosstade.
poff så hostar jag upp en stor geleaktigblodbit.
och sen blev det värre munen fylldes med blod hela tiden jag fick panik . hunden kom rusande hoppade upp i soffan o la sig med mig.
hämtade ett glas att spotta blod i . efter ett tag såg jag hur det minskade i spottet men kännde fortfarande hur det kom blod i halsen.
hittade mina papper och ringde till mottagningen. där fick jag prata med en trevlig lugn sköterska som tyckte jag skulle suga på is det skulle göra så att kärlen kröp ihop. nu har jag sugit i mig massa is och det känns som blödningen har stoppats..
men jag blev riktigt rädd kan jag tala om för er.
och så mycket vatten som jag fick av isen har jag inte druckit sedan jag opererade mig.

såå fort jag tar en mun vatten käns det som någon står med en kniv och vrider om i halsen på mig. och dessa jävla värktabletter hjälper ju inte ett skit...

jaja nu ska jag suga några isbitar till sen sova ogen go natt

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Peter,,, skit i isen, KÖP ISGLASS istället, eller frys in kaffe, vaniljglass eller frys vad som helst och sug på ,,tråkigt med vatten.
Köp sedan munsönderfallande alvedon(jo det finns på apotek) så slipper du svälja tabletten..krya på dig KRAM hälsa Linda.
Hälsningar Moster Maggan