söndag 18 januari 2009

buuhuuu *snyft*


nu har det gått 5 dagar sedan jag opererade bort mina halsmandlar.. jag var tuff och tyckte det är väl inget halsen använder jag ju knappt... det gick bra första och andra dagen men sedan kom smärtan och värken.. fy i helvete . jag får inte i mig någon mat halswen känns som ett av de värsta halsflus angreppen någonsin. värktabletterna hjälper föga. nu fick jag äntligen i mig lite kaffe annars när jag försöker dricka vatten kommer det upp genom näsan.. hjärtat lagade lite pasta carbonara i går len mat som var super god tyvärr kunde jag ej äta så mycket satt i 30 min och petade för det gjorde så ont att svälja...
jajaja någon gång ska väl detta gå över med....

annars har det hänt något hmmm näe inget speciellt. umgåtts med vovven o jobbat det är ungefär vad man hinner med.. så klart så är prinsessan med oxå.

nej nu ska jag vila lite igen ha det ..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker så suynd om dig älskling! Jag önskar jag kunde göra nåt för att få dig att må bättre! Vet precis vad du går igenom, dent enda jag kan glädja dig med att du kommer må super bra när värken försvinner!

Älskar dig min prins!

Millan och Hinkas sa...

Hej Peter. jag har oxå opererat bort halsmandlarna, men det gjorde jag när jag var 4 år, så jag kommer inte ihåg det. :) Jag och Hinkas har oxå en blogg som du kan kolla på. www.millanohinkas.blogspot.com
hälsa Linda, kram // kusin Camilla

Anonym sa...

Ja du min kära son! Jag förstår att det känns. Som du vet har jag också tagit bort mina. Men jag fick stanna kvar nästan 1 vecka på sjukhuset och bara äta flytande. Fick åka hem när jag kunde äta normal kost något så när bra. Men det blir nog bra för dej med snart ska du se! Kram och ha de bra!!