söndag 23 augusti 2009



hej alla .. nu var det ett tag sen jag skrev igen *slår mig på fingrarna*
men i alla fall det som hänt ja det är konstigt.. men jag har blivit pappa. gud va stolt jag är kan jag säga.. det var mitt livs ögonblick när våran tristan kom . han vägde 3700 och var 52 lång...
som jag sagt när man ser en förlossning på tv då ser det äckligt ut.. men när dom la upp våran lilla slemboll på magen det var så vackert så vackert jg grät o grät... sen grät jag lite mera.
jag kan inte beskriva men jag troddeinte det skulle vara så underbart att bli med barn.
vi åkte hem dagen efter och allt har gått finnemang lille tristan (kjell anders Tristan) har funnit sig in i sitt nya hem där det inte finns en vattenballong att sova i utan bara torra varma sängkläder. idag söndag kom xarek hem lite orolig var vi att det skulle gå fel inte fel så men han är ju sååååå klantig den lille. men han var försiktig o nufiken ett tag.. nu ligger han nedanför våra fötter och har gillat läget...
nej nu är det slutskrivet för denna gång..

/Jag

7 kommentarer:

Din Linda sa...

Det går inte att beskriva i ord vilken lycka man känner när man får barn! Nu har vår Tristan äntligen kommit! Tack Peter för sonen vi fått du och jag! Älskar dig! Din Linda

mitt liv som ett äpple sa...

Tack Älskling själv för att du fött våran vackra son...älskar dig med./Peter

Anonym sa...

Ni är en helt underbar familj. Jag blir så varm och rörd i hjärtat. Bilden på peter och Tristan är helt underbar.Kram från mamma Monica

mamsen sa...

Håller fullständigt med mamma Monica, ni är en underbart go liten familj.
Kram/mamma Marianne.

Millan och Hinkas sa...

Grattis till er, Linda och peter, igen till bäbisen! Får väl se när man får träffa honom, och er :) Kramar från Millan och Hinkas

Nilsvallen sa...

Ett stort GRATTIS till er från Kenneth & Eva på Nilsvallen.

mitt liv som ett äpple sa...

Tackar för gratulationerna...
.. inom en snar framtid kommer ni alla få träffa lille tristan.