måndag 24 augusti 2009

4 dagar



svett o tå.. idag har jag vart pappa i 4 dagara 4 härliga dagar åt min o lindas underbara tristan...
jag fattar fortfarande inte hur fasiken jag har kunnat göra en sån vacker varelse...
han är så nöjd o så glad (ännu) bara ligger o flinar. nu flinar inte barn men det ser ut som han gör det i alla fall..
säger till med ett buäääääääääää i 5 sek när det e dax för blöjbyte eller mat.. sen är han bara glad o tyst.. men en stark rakare är han..
efter dag 2 flyttade han runt huvudet själv från ena sidan till andra.
lyfter man honom är det nästan så han lyfter huvudet själv....
gud han e så fin våt lille tristan. han har fått en egen blogg med
tristansblogg.blogg.se men där är det inte så mycket ännu....

tack o hej

1 kommentar:

mamsen sa...

Vad jag längtar till jag får hålla lilla pyret i min famn och snusa lite på hans söta små kinder. Han ser så duktig ut.
Kramar till hela familjen..