måndag 8 september 2008

Veckans första hotellrum.


Ska ta en dusch. Känner mig så grymt äcklig efter allt städande i andras damm och fet och Skit. Sen ska jag åka och köpa mig en ramlösa. Har inte druckit någon idag. Nu längtar jag hem. Redan. Uffa hur ska det kännas imorgon. So läng färdigduschad handlad och klar. ligger nu i sängen.....gud va trist det är att bo på hotel nu för tiden ja om man inte räknar med att bo på kreta då. imorgon ny dag nya jobb.bor länge och gagnef.. sen åker jag nog te avesta och sover ruset av mig. dagen ja hur har den vart trevliga masar har jag träffat gosig katt som ni ser .. aahh just det hihi fick helt plötsligt delta i jakt på en schetlands ponny som var på rymmen och inte alls villig att gå in i hagen igen. nej nu ska jag sofa lite tänkte jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Natti! Natti!
Rolig katt du haft med dig idag.
Sov sött o vakna törrt.
Bara 5 dar kvar nu! Sen drar vi:D :D
Kram från svärmora

Anonym sa...

Natti natti Love! Vi alla vilddjur saknar dig här hemma!
Jaaaa snart åker vi mora.... Wieeee! *LÄNGTAR*

Puss o Kram Prinsen