söndag 7 september 2008

söndag


ja då var det söndag igen och jag har inte yttrat mig på länge..
marknad i hudik .. var ut en sväng och gick lite igår kväller...
köpte ett par skor som var sköna som sjutton....
nu är det mindre än en vecka kvar tills vi lyfter med planet.. nästa söndag ligger jag antagligen i en solstol nu och baa slappar.. sen går vi in till stan och äter lite... kortet är gammalt men det är den inre staden med dom inre hemligheterna...
so long
tillbaka... är trött trött ...
monstret är det full fart på bits o pinkar hehe.. läs mer i hans blogg....


nu ska jag ut o röke sen åker jag ner på staden o handlar lite..

22:11 nu har jag handlat.. samt bråkat med monstret... fått han och söka lite..
han är så duttig på det .packat bilen har jag gjort samt förberett mig på att dra till dalarna imöra. så nu jävlar e det dax att sova....

so long

3 kommentarer:

Anonym sa...

Meeen va ni åker utomlands. Blir inge avis alls:)

Anonym sa...

Meeen va ni åker utomlands. Blir inge avis alls:)

mitt liv som ett äpple sa...

blir du inte avis hihi... det ska bli så varmt och skönt