söndag 13 april 2008

Engla

Det är med mycket med tårar i ögonen jag läser att engla har hittats död, och att den 42 årige mannen har erkännt.
det är skönt att hon har kommit till rätta men mycket sorgligt på det sätt hon kommit tillrätta. det är även skönt att pernilla fallet troligen är löst.
jag grät av ilska och sorg och blev helt mållös det går inte och beskriva med ord det som hänt....
jag förstår inte hur en man kan göra något sådant. hon var ju bara 10 år ...VARFÖR?? och hur tänker en man som han. en försvarlös stackars 10 årig liten flicka helt ensam. det är sjukt jag kan inte beskriva min avsky jag känner just nu.*tårar rinner ner från kinden* jag som många andra hade nog hoppet att finna engla vid liv. tyvärr så kom detta sorgliga besked..
ENGLA vila i frid



obegripligt. det är sånna som bör ha dödsstraff- och då menar jag stolen eller spruta. bäst vore att lämmna dom till tyskland under 2 världskriget. dom ska lida lida o åter lida. det är min mening i det hela.
dommen kommer bli inspärrad på psykvård.. och vad e det för straff. ge honom till någon hungrig fånge på kumla eller hall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag håller helt med dig
Svärmor