tisdag 29 april 2008

18:53

jo nu är det ju så här.. jag har varit dåligt på att skriva blogg.
men nu skriver jag en idag.
jag måste vara missskapt på något sätt.. jag kan röka men så fort jag röker marlboro light så får jag hicka. ett jävla bloss och jag får hicka.
sjukt konstigt men så e det..

i övrigt sov jag dåligt i förgår. kattfan väckte mig 2 ggr det började med att jag inte kunde sova pga kaffe. sen när jag sommnat typ 5 min kommer den saten in med en rätta o skroker. jag upp och jaga katt o råtta .. kastade ut de båda..
sova sen nääää vrida o vända och till sist sommna för att återigen vakna efter 5-10 min av mjaaaaauuuuu . då kommer han med en ny råtta suck pust stön o fan.. samma visa igen.. nu var det liksom för sent att sova bara att dra iväg o jobba...
sommnade gott igårkväll kl 20.00... idag blev det 70 mil bil och laga min första torktummlare...
vart i falun och i sälen.. punkt slut för idag

Inga kommentarer: