lördag 28 november 2009

pappa



ååh va det är underbart..

varje dag när man kommer hem från jobbet coh lillen ligger och flinar åt en. man blir så varm i hjärtat . man kan börja gråta.
underbart underbart. jag skulle aldrig inte vilja byta bort en sån här sak i hela mitt liv. något som jag inte ens trodde jag någonsin skulle bli (pappa), till min alldeles egna lilla tristan den sötaste ungen jag sett. (och det innebär att han kan ju inte vara lik sin pappa) och NUuuu advent pust stön o stånk jul pyssel och jul inredning. men jag ska inte gnälla jag har tagit ner nåra gardinstänger så det e inte så jobbit. men mysigt blir det ju.. men som vanligt e jul för mycet... jag menar tristan kan jag skämma bort i alla fall.
om en vecka är det dop p honom med.. ååh jobbit behöva står framför en hel kyrka jag som har torgskräck :-) . . . . . tjolong

1 kommentar:

mamsen... sa...

Ja du Peter, det är underbart att bli förälder och du kommer att bli, och är den bästa pappan!! Du har alltid varit barnkär och alla barn har dragits till dej.
Kram min kära son och Lycka Till med din son och din underbara "fru".