söndag 14 juni 2009


gudars skymning va lite ni fått från mig på senaste.... här kommer lite.. bilden ni ser är från dagens utställning. min älsklingsvovve och bodil springer lite i ringen ser ni va lycklig han är. han fick fint pris och en liten guldbuckla.
och jag . jo tjcok som jag är kännde jag mig som en blåval i allt regn. klyftigt val med jeans o tennisskor gjorde även så jag drattade på ändan och åkte efter xarek i det blöta gräset *pinsamt* till o me dommaren skrattade.
annar händer det inte så mycket.. vi har fått vårat bygg lov och skall börja snickra garage bara banken gett oss pengar i näven. lindas mage växer o knakar . ungen e helvild där inne på näterna kan man lixom se en hand o 5 fingrar tryckas ut genom huden ibland serf jag fan tom öra o näsa mun presas mot skinnet.. jag försökte mig på att sjunga förra veckan men blev nerröstad att jag var då fan ingen talang.. så får man inte säga till folk det blir ju mobbing.. so long på er nu orkar jag inte skriva mer.

Inga kommentarer: