fredag 19 december 2008

lång dag

fy fy fyf y..
idag var de en lång dag.. den började med regn o plus som sen blev snöstorm i 10 sekundmeters vind.. till råga på allt var jag ovanför träd gränsen.....
på vägen hem åkte jag förbi en otäck olycka blev tvungen att stanna och titta lite .. allt var bra med kvinnan i bilen och hon väntade på assistans.. hon verkade vara mycket chockad men fortfarande lung o sansad.. all plåt bakom bakre däcket var bortsliten på bilen.. 3 timmar senare stöter jag på 2 killar mitt i skogen mitt på vägen dom hade med kört av vägen.. deras bil låg 5 meter ner i en slänt cirka 10-20 meter ut i skogen som tur var mådde dom bra med......
nu ligger jag på ett av mina favorit hotel i favorit rummet.. det är en hästens säng med elstyrning.. mmm va skön den är.. nej nej dax att sova efter at ha gjort mina kontorsysslor.....

sov gott allla

Inga kommentarer: