onsdag 22 oktober 2008

sent på kvällen...


nu ligger jag i soffan och vet fan inte vad jag ska hitta på...
kbörjar bli lite trött---- ser ni mina ögon e röda..
men hmm jag fick inte lägga mmig jag förde sånt liv så hjärtat inte kunnde sova...
nu ligger hon där o vägrar släcka lampan och sommna.. men jag då?? jag vill ju se klart filmen buhu *snyftar'

ja som sagt yeees nu släckte hon..... snart sover hon o då kan jag tassa in och starta filmen hihi...

en ny dag har tde vart idag.. peter förstörde saker på jobbet .. måste lösa det på nåt sättt vet inte hu än men det kommer nog inom kort någon glödlampa i min saklle..
blää längat inte till imorgon bitti.. hatar att kliva upp när man måste trist tråkigt o surt.
*funderar* man kanske ska bli sjuk som de andera på jobbet.. då får man ju vara hemma o ledig, yes bra ide..

idag hade jag och våran nya familje medlem en riktig dispyt ute på gräsmattan... det hela slutade i att han såg ut som en dalmatiner ned alla löv som fastnade.. han la sig på rygg ocg rullade runt lite..

fan jag skriver osamanhängande...
skit samma nu drar jag igång tv spelet sov väl mina vänner

Inga kommentarer: